4 مدل مانتو لينن سوزن دوزي براي بهار 1403
نوشته شده توسط : afra

4 مدل مانتو لينن سوزن دوزي براي بهار 1403

4 مدل مانتو لينن سوزن دوزي براي بهار 1403

چکيده : با فرا رسيدن فصل بهار، جديدترين مانتوهاي سال به بازار عرضه مي شوند. از آنجايي که مانتو اصلي ترين آيتم استايل خانم هاي ايراني است، طراحان هر سال تمام هنر خود را براي ارائه جديدترن مدل هاي مانتو به کار مي گيرند. انتخاب يک پارچه مناسب، بخش اعظمي از طراحي يک مانتو شيک است. پارچه لينن سوزندوزي هندي يکي از جديدترين پارچه هاي بازار است.

 

طبق آمارها، پارچه لينن در صدر پرفروش ترين پارچه هاي جهان قرار دارد. اين پارچه فوق العاده در دوخت لباس و حتي اکسسوري منزل جايگاه ويژه اي دارد. ويژگي هاي منحصر به فرد پارچه لينن باعث شده است استفاده از آن محدود به هيچ فصلي نباشد.

 

اما معمولا از اين پارچه طبيعي بيشتر در فصول گرم استفاده مي شود. دليل آن نيز نوع بافت و الياف به کار رفته در اين پارچه است. البته ما در اين مطلب قصد نداريم به پارچه لينن بپردازيم. در ادامه اين مطلب شما قرار است با يک مدل ويژه از پارچه لينن آشنا شويد.

 

پارچه لينن سوزندوزي هندي آن پارچه خيره کننده اي است که شما در اين مطلب با آن آشنا خواهيد شد. در نتيجه اگر قصد خريد پارچه لينن سوزن دوزي را داريد، مطالعه ادامه اين مطلب براي شما ضروري است.

 

با فرا رسيدن فصل بهار، جديدترين مانتوهاي سال به بازار عرضه مي شوند. از آنجايي که مانتو اصلي ترين آيتم استايل خانم هاي ايراني است، طراحان هر سال تمام هنر خود را براي ارائه جديدترن مدل هاي مانتو به کار مي گيرند. انتخاب يک پارچه مناسب، بخش اعظمي از طراحي يک مانتو شيک است.

 

پارچه لينن سوزندوزي هندي يکي از جديدترين پارچه هاي بازار است. اين پارچه تنوع فوق العاده اي در طرح و رنگ دارد. اين تنوع به طور کامل دست طراحان براي ابراز خلاقيت هاي مختلف باز مي گذارد.

 

اگر به دنبال يک پارچه زيبا و چشمگير براي دوخت مانتو خود هستيد، خريد پارچه لينن سوزن دوزي را به شما توصيه مي کنيم. در ادامه نيز چند مدل مانتو لينن سوزن دوزي به شما معرفي خواهيم کرد. به اين ترتيب مي توانيد در بهار و تابستان امسال، در هر جمعي بدرخشيد.

 

پارچه لينن سوزندوزي هندي چيست

اگر چندان اهل خياطي و خريد پارچه نباشيد، احتمالا پيش از خريد پارچه لينن سوزن دوزي، اين سوال براي شما پيش مي آيد که پارچه لينن سوزندوزي هندي چيست و چه ويژگي هايي دارد. به همين دليل ما قصد داريم پيش از هر چيز، شما را بيشتر با اين پارچه و ويژگي هاي آن آشنا کنيم.

 

به اين ترتيب مي تواند تجربه خريد بهتري را داشته باشيد. پارچه لينن سوزندوزي هندي همانطور که از نامش مشخص است، زمينه اي از پارچه لينن ساده يا نچرال دارد. اين پارچه از الياف طبيعي پنبه توليد مي شود. در نتيجه بسيار سبک است.

 

اگر با دقت به زمينه پارچه لينن سوزندوزي هندي نگاه کنيد، مي توانيد تار و پود پارچه زمينه را ببينيد. در گذشته، طرح هاي روي پارچه لينن سوزندوزي هندي با دست انجام مي شد. در واقع اولين نمونه هاي اين پارچه، لينن گلدوزي شده است.

 

امروزه اما با استفاده از دستگاه هاي بزرگ و پيشرفته، کار سوزن دوزي روي پارچه لينن انجام مي شود. به طور کلي پارچه لينن لطيف است اما در هنگام لمس، زير دستي برجسته دارد. در پارچه لينن سوزندوزي هندي به دليل سوزن دوزي ها، اين برجستگي ها بيشتر حس مي شوند.

 

پارچه لينن کاملا طبيعي بوده و يک پارچه ضد حساسيت به حساب مي آيد. در نتيجه شما مي توانيد از آن براي دوخت لباس کودک نيز استفاده نماييد. تنها کافي است اين پارچه را از يک فروشگاه معتبر تهيه کنيد و در مورد کيفيت پارچه لينن سوزندوزي هندي اطمينان حاصل کنيد.

 

ايستايي اين پارچه متوسط است، در نتيجه مي توانيد از آن در طراحي لباس هاي مختلفي استفاده نماييد. بيشترين کاربرد اين پارچه در دوخت مانتو است. در ادامه قصد داريم به طور جزئي به ويژگي هاي تکرار نشدني اين پارچه زيبا بپردازيم.

 

با ويژگي هاي پارچه لينن سوزندوزي هندي آشنا شويد

 

در هنگام خريد پارچه لينن سوزن دوزي بايد بدانيد ممکن است قيمت آن اندکي زياد به نظر برسد. اما با توجه به زيبايي هاي ظاهري اين پارچه، براي طراحي چندين مدل مانتو لينن سوزن دوزي دست شما کاملا باز است.

 

زيرا اين پارچه نياز به آستر کشي ندارد و به راحتي با ساير پارچه هاي نخي و ساده ترکيب مي شود. پيش از خريد پارچه لينن سوزن دوزي، بد نيست بيشتر با ويژگي هاي آن آشنا شويد. به اين ترتيب مي دانيد از پارچه مورد نظر خود بايد چه انتظاراتي داشته باشيد.

 

پارچه لينن سوزندوزي سبک است

يکي از مهمترين ويژگي هايي که بايد در هنگام خريد پارچه در نظر داشته باشيد، وزن آن است. مانتو روزمره شما، مخصوصا در فصول گرم، بايد سبک باشد. به اين ترتيب احساس خنکي و راحتي بيشتري خواهيد داشت.

 

 اين پارچه جاذب رطوبت است

به طور معمول تعريق در فصول گرم افزايش پيدا مي کند. براي حل اين مشکل، نياز به پارچه اي داريد که به سرعت رطوبت را به خود جذب کند. پارچه لينن سوزندوزي را حتي اگر بشوييد، مي بينيد که در فصول گرم به سرعت خشک مي شود.

 

پارچه لينن سوزندوزي دوام زيادي دارد

معمولا پارچه هاي داراي سوزندوزي و تزئينات را بايد با احتياط بشوييد. اما پارچه لينن سوزندوزي دوام بسيار بالايي دارد و براي مراقبت و شستشوي آن نياز به رعايت نکته خاصي نداريد. تنها کافي است اين پارچه را به صورت پشت و رو بشوييد. حتي مي توانيد از ماشين لباسشويي نيز براي شستشوي اين پارچه استفاده کنيد.

 

اين پارچه ضد حساسيت است

پارچه هاي نفيس و کار شده، معمولا داراي الياف مصنوعي و پلي استر هستند. پيدا کردن يک پارچه زيبا با الياف طبيعي مي تواند بسيار دشوار باشد. پارچه لينن سوزندوزي هندي همان پارچه اي است که به آن نياز داريد.

 

پارچه لينن سوزندوزي ايستايي مناسبي دارد

به طور کلي پارچه لينن ايستايي اندک و متوسطي دارد. اما در طراحي پارچه لينن سوزندوزي هندي، به دليل استفاده از الياف لمه و اضافه شدن طرح به پارچه، ايستايي آن افزايش پيدا مي کند. در نتيجه مدل هاي متنوعي از مانتو لينن سوزن دوزي را در بازار مشاهده مي کنيد.

 

اين پارچه بسيار کاربردي است

يکي از نشانه هايي که يک پارچه کاربردي است، قابليت استفاده از آن در طراحي لباس هاي مختلف است. شما مي توانيد از پارچه لينن سوزندوزي هندي در طراحي انواع کت، مانتو، دامن، سارافون و پوست استفاده نماييد. حتي مي توانيد با اين پارچه شوميزهاي جذابي نيز بدوزيد.

 

نکات خريد پارچه لينن سوزندوزي

با مراجعه به بازار ممکن است در ميان انبوه مدل هاي و قيمت هاي اين پارچه، اندکي گيج شويد. در هنگام خريد پارچه لينن سوزن دوزي بايد در نظر داشته باشيد اين پارچه ممکن است با کيفيت هاي مختلفي در بازار موجود باشد. انتخاب يک پارچه بي نقص با جنس عالي و ظاهر زيبا، نياز به در نظر داشتن نکاتي دارد. در ادامه ما قصد داريم خريد پارچه لينن سوزن دوزي را براي شما آسان تر کنيم.

 

به آبرفت پارچه توجه کنيد

پارچه هاي داراي الياف طبيعي معمولا در اثر شستشو تغييراتي در ابعاد خود دارند. به همين دليل توصيه مي شود در هنگام خريد پارچه لينن سوزن دوزي، در مورد آبرفت و اتو رفت اين پارچه اطلاعات کسب کنيد.

 

در مورد کيفيت پارچه سوال بپرسيد

پارچه لينن سوزندوزي هندي جزو ترندهاي اين روزها است. در نتيجه ممکن است با مراجعه به بازار، با قيمت هاي متفاوتي از اين پارچه رو به رو شويد. توصيه مي شود پيش از خريد، در مورد کيفيت پارچه مورد نظر خود از فروشنده سوال کنيد.

 

معمولا مدل هاي ارزان قيمت اين پارچه داراي الياف پلي استر هستند. الياف مصنوعي به کار رفته در اين پارچه مي تواند به ميزان زيادي در زيبايي ظاهري و ويژگي هاي آن تاثير بگذارد.

 

به الياف سوزن دوزي دقت کنيد

نکته ديگري که بايد در زمان خريد پارچه لينن سوزندوزي هندي به ياد داشته باشيد، توجه به الياف به کار رفته در سوزن دوزي هاي آن است. الياف ابريشم و لمه اي که در طراحي اين پارچه به کار مي رود، کيفيت بالايي داشته و درخشان است.

 

اما ممکن است مدل هاي ارزان قيمتي از اين پارچه را در بازار مشاهده کنيد که از الياف بي کيفيت در طراحي آن استفاده شده است. اين الياف به سرعت پرز مي دهند، نخ کش مي شوند و زيبايي ظاهري لباس شما را از بين مي برند.

 

شايد به آستر نياز داشته باشيد

با توجه به کاربردي که پارچه لينن سوزندوزي هندي مي تواند براي شما داشته باشد، ممکن است به آستر نياز داشته باشيد. به طور معمول از اين پارچه براي دوخت مانتو استفاده مي شود. رنگ هاي روشن و تيره اين پارچه در طراحي مانتو سايه نمي اندازد. اما اگر قصد دوخت لباس با اين پارچه را داريد، از پارچه هاي نخي براي آستر کشي آن استفاده نماييد.

 

طرح مناسب استايل خود انتخاب کنيد

پارچه لينن سوزندوزي هندي طرح هاي بسيار متنوعي دارد. از انواع سوزن دوزي هاي سنتي گرفته تا مدل هاي سنتي و حتي فانتزي را مي توانيد در ميان آن ها مشاهده نماييد. از آنجايي که مدل مانتو لينن سوزن دوزي در استايلتان اهميت زيادي دارد، توصيه مي کنيم در هنگام انتخاب طرح پارچه دقيق تر عمل کنيد. طرح هاي سنتي، شلوغ و پولکي و آينه دوزي شده براي استايل رسمي و مجلسي مناسب تر است. براي استايل کژوال از طرح هاي هندسي و فانتزي استفاده نماييد.

 

4 مدل مانتو که مي توانيد با پارچه لينن سوزن دوزي طراحي کنيد

 

4 مدل مانتو که مي توانيد با پارچه لينن سوزن دوزي طراحي کنيد

همانطور که اشاره کرديم، تنوع بالاي پارچه لينن سوزن دوزي اين امکان را به شما مي دهد که از آن در طراحي لباس هاي مختلف استفاده نماييد. از آنجايي که بيشترين کاربردي اين پارچه در دوخت مانتو است، قصد داريم در ادامه به چند مدل مانتو لينن سوزن دوزي اشاره کنيم. اين مدل ها براي خانم ها در هر سني کاملا مناسب است.

 

مانتو کتي مجلسي با پارچه لينن سوزندوزي

يکي از پرطرفدارترين مانتوهاي زنانه در سال هاي اخير، مدل هاي کتي بوده است. پارچه لينن سوزندوزي هندي يکي از بهترين پارچه هاي موجود در بازار براي دوخت اين مدل مانتو است. شما مي توانيد اين آيتم کاربردي را با تغيير در جزئيات، در مراسم هاي مختلف بپوشيد.

 

آستين کلوش، يقه هاي بزرگ و برگردان، قد کت و … جزئياتي هستند که مي توانيد با کم و زياد کردن هر کدام يک مدل مانتو لينن سوزن دوزي منحصر به فرد داشته باشيد. اگر قصد داريد از اين مانتو در محيط هاي رسمي و مجلسي استفاده کنيد، به شما طرح هاي شلوغ و پر زرق و برق را توصيه مي کنيم.

 

کراپ کت کژوال

معمولا تصور مي شود پارچه لينن سوزندوزي هندي براي استايل کژوال و استفاده روزمره مناسب نيست. اما اگر يک طرح پارچه مناسب انتخاب کنيد، مي توانيد با اين پارچه يک کراپ کت بسيار جذاب داشته باشيد. در سال هاي اخير، کت هاي کوتاه و نيم تنه با عنوان کراپ کت تبديل به ترند شدند.

 

اين کت ها را مي توانيد در استايل کژوال همراه با شلوار جين، بگ و دامن بپوشيد. توصيه مي شود از رنگ هاي به کار رفته در سوزن دوزي هاي اين پارچه براي انتخاب رنگ ساير آيتم هاي استايل خود الهام بگيريد.

 

مانتوهاي بلند با پارچه لينن سوزندوزي هندي

مانتوهاي بلند همواره طرفداران خود را دارند. مخصوصا اگر قد بلندي داريد، اين مانتوها کمک مي کند کشيده تر به نظر برسيد. پارچه لينن سوزندوزي هندي با وزن کمي که دارد، گزينه اي عالي براي دوخت مانتوهاي بلند و سبک تابستاني است.

 

البته با توجه به طراحي شلوغ و پر و نقش نگار اين پارچه، توصيه نمي شود براي تمام قسمت هاي يک مانتو بلند از آن استفاده نماييد. مي توانيد تنها يک قسمت يا فقط جلوي مانتو را با پارچه لينن سوزندوزي هندي طراحي کنيد. اين پارچه انتخابي عالي براي استفاده به عنوان خرجکار نيز محسوب مي شود. پس از ترکيب آن با پارچه هاي ديگر غافل نشويد.

 

مانتو عروسکي دخترانه

دختر خانم هاي جوان و نوجوان معمولا در انتخاب مانتو دچار مشکل مي شوند. پيدا کردن مدلي شيک، شاد و رنگارنگ ممکن است همواره اندکي دشوار باشد. به همين دليل ما خريد پارچه لينن سوزندوزي را توصيه مي کنيم. اين پارچه با فرم پذيري بالا و قابليت ترکيب با پارچه هاي مختلف، به شما امکان اجرا طرح هاي شاد و فانتزي را مي دهد.

 

آستين هاي فانتزي و مدل دار يکي از راه هايي است که شما مي توانيد با استفاده از آن، يک مانتو دخترانه شيک داشته باشيد. دامن هاي چين دار و چند طبقه نيز در دسته همين جزئيات جذاب به حساب مي آيند و شما مي توانيد با استفاده از آنها، ظاهري متفاوت به مانتو کژوال و دخترانه خود بدهيد.

منبع : 4 مدل مانتو لينن سوزن دوزي براي بهار 1403





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: